Zapisz się na newsletter i otrzymaj darmowy poradnik:
"5 codziennych praktyk do osiągnięcia wewnętrznej równowagi"
Zapraszam Cię do spotkania na
To wyjątkowa okazja, abyśmy mogły się poznać i zrozumieć, czy nasza współpraca będzie tym, czego potrzebujesz.
Dowiesz się, jak mogę Ci pomóc w rozwiązaniu Twoich problemów i otrzymasz praktyczne wskazówki, które będziesz mogła od razu zastosować, aby ruszyć z miejsca.
Chcesz poznać moją pełną ofertę?
Zapisz się na newsletter i otrzymaj darmowy poradnik:
"5 codziennych praktyk do osiągnięcia wewnętrznej równowagi"
Administratorem danych osobowych w Newsletterze Coaching & Ajurweda Dorota Tobiasz ze strony https://dorotatobiasz.pl jest Dorota Tobiasz, ul. Jabłoniowa 5c/2, 83-110 Tczew.
Administrator – Dorota Tobiasz prowadząca NDG pod nazwą: Dorota Tobiasz
Użytkownik – każda osoba zapisująca się na Newsletter lub korzystająca odpłatnie z Materiałów Administratora. Użytkownikiem jest zarówno Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Administratorem umowę w ramach Newslettera lub zakupu Materiałów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Newslettera lub Materiałów, Przedsiębiorca na prawach konsumenta – zawierający z Administratorem umowę, która jest związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy Regulamin Newslettera.
Newsletter – wiadomości elektroniczne zawierające informacje o produktach blogowych, usługach, produktach Administratora, polecanych linkach, promocjach i innych informacjach, które Administrator uzna za wartościowe dla Użytkownika.
Materiały – treści cyfrowe dostarczane Użytkownikom w zamian za zapis do Newslettera lub odpłatnie
Do prawidłowego korzystania z Newslettera niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika:
Reklamacje dotyczące usługi należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Administratora kontakt@dorotatobiasz.pl. W zgłoszeniu reklamacji należy opisać szczegółowo zaistniały problem. Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, pocztą elektroniczną na adres, z którego otrzymano zgłoszenie reklamacji.
Administrator jest odpowiedzialny za dostarczenie Materiałów w ramach Newslettera oraz odpłatnych Materiałów zgodnie z umową. W przeciwnym razie Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
Administrator może odmówić doprowadzenia Materiałów do zgodności z umową, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów od Administratora.
Przy ocenie nadmierności kosztów dla Administratora uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Materiałów z umową oraz ich wartość gdyby były zgodne z umową.
Administrator doprowadza Materiały do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Administrator został poinformowany przez Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla takiego Użytkownika, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty z tym związane ponosi Administrator.
Jeżeli Materiały są niezgodne z umową, Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Doprowadzenie do zgodności Materiałów z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
Administrator nie doprowadził Materiałów do zgodności z umową,
Brak zgodności Materiałów z umową występuje nadal, mimo że Administrator próbował doprowadzić Materiały do zgodności z umową,
Brak zgodności Materiałów z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy,
Z oświadczenia Administratora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Materiałów do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.
Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli Materiały są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
W przypadku złożenia przez Użytkownika reklamacji, Administrator ustosunkuje się do niej w terminie 14 dni roboczych, poprzez przesłanie odpowiedzi drogą elektroniczną na podany przez Użytkownika adres e-mail.
Wszystkie prawa Użytkownika związane z reklamacją i odstąpieniem od umowy zostały opisane w ustawie o prawach konsumenta.
Wszelkie treści oraz Materiały wysyłane w związku z korzystaniem z Newslettera są chronione prawami autorskimi. Materiały udostępniane są Użytkownikowi wyłącznie do własnego użytku. Nie mogą być udostępniane, powielane, wykorzystywane w celach publicznych lub komercyjnych bez pisemnej zgody Administratora. Jakiekolwiek inne formy korzystania z Materiałów naruszają prawa Administratora lub innych podmiotów uprawnionych i mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie Materiałów bez zgody Administratora.
Administrator zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania Newslettera, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Administratora.
Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Administratorem a Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Administratorem a Przedsiębiorcą, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Administratora.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
Zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Administratorem,
Bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://dorotatobiasz.pl/polityka-prywatnosci/
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data publikacji: 19.09.2023r.